نماز گزاران جمعه ابرکوه در حمایت از مواضع امام جمعه ابرکوه خواستار برخورد قانونی با یکی از نشریات محلی ابرکوه شدند


ابرکوه "سرپرستی یزدفردا :نماز گزاران جمعه ابرکوه در حمایت از مواضع امام جمعه ابرکوه در قبال یک نشریه محلی ابرکوه با امضاء طومارخواستار برخورد مسئولین شدند .

متن کامل طومار حمایت نماز گزاران جمعه ابرکوه در حمایت از مواضع امام جمعه ابرکوه در قبال یک نشریه محلی ابرکوه به شرح زیر است :

هوالعليم

امروز تبعيت از ولايت فقيه در راستاي محور توحيد است وچون ولايت فقيه تداوم ولايت رسول الله (ص) و امير المومنين (ع) است براي ما جايگاه اعتقادي دارد نه سياسي . مقابله با مواضع و ارشادات ولي فقيه به معناي سقوط از جايگاه اعتقادي ديني و ريزش از غربال انقلاب است .

حاميان فراري فتنه سبز که سر شاخه جريان اصلاحات بودند ولانه در مأمن فرمانروايان غربي و حاميان خود کردند . امروزه با مواضع
شرم آورشان کمترين روزنه اعتمادي براي خود در نزد ملت ما باقي نگذاشته اند ، بنابراين چطور است که نشريه اي در ابرکوه همه مشکلات شهر و مردم و مسائل مهمه‌اي که در زمينه‌هاي مختلف اجتماعي و معيشتي مردم را ناديده گرفته و به نوحه‌سرائي و مرثيه‌خواني اين باخته‌هاي ريخته از غربال انقلاب ميپردازد ؟ اين نشريه نقطه نظرات سايت مشارکتي ها را کپي کرده وسمپاشي مي‌کند.


نقطه نظر ولي فقيه نظر يک فرد نيست ، موضع نظام است ، حرف وکلام رهبر ، حرف وکلام ملت است ودل سوختن و گريه کردن براي اين نالايقاني که نمک نظام ودولت اسلامي را خوردند ونمک دان شکستند ، سرانجامي مثبت نخواهدداشت.

اين جملات بخشي از بيانات امام جمعه محبوب شهرمان است كه روز سه‌شنبه در سالروز ميلاد شمس‌الشموس، انيس النفوس، حضرت علي ابن موسي‌الرضا المرتضي عليه السلام در جوار منزلگاه آن حضرت بيان فرمودند.

بدينوسيله ما نمازگزاران جمعه و جماعات ضمن حمايت قاطع از سخنان ايشان از مراجع ذي‌ربط خواستار برخورد قانوني با عاملان اين نشريه كه به دنبال ايجاد يأس و نا اميدي در بين مردم شهرستان هستند مي‌باشيم.
http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=26843_7777777-0.jpg



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا